Mediakirja 2017

Mediakirja on mediatoimialan yhteinen vuosijulkaisu. Se luotaa kotimaisen median tilaa ja tulevaisuutta.

Tänä vuonna Mediakirjan sisältöjä on linjannut päätoimittajan roolissa toimittaja ja viestintäalan yrittäjä Ville Blåfield. Kirjan ulkoasusta vastaa graafinen suunnittelija Anne-Mari Ahonen, joka on suunnitellut mm. vuoden kauneimpana kirjana palkitun valokuvakirjan Raja (Maahenki/Musta Taide). 

”Toimialan murrosta ja kuluttajakäyttäytymisen muutosta on perusteltua katsoa nuorimpien ikäryhmien kautta – siellä uudet muodot omaksutaan ensimmäisenä ja vähiten vanhaa haikaillen”, kertoo Blåfield.

Tilaa Mediakirja 2017 lähettämällä viesti sähköpostiin info@medialiitto.fi

Jäsenhinta 22 euroa + alv 10 % + postikulut. Muutoin 28 euroa + alv 10 % + postituskulut.

Kirjan julkaisevat Medialiitto, Aikakausmedia, Graafinen Teollisuus, Sanomalehtien Liitto ja Suomen Kustannusyhdistys.

Tilaa Mediakirja 2017

Julkaisijaliittojen jäsenille Mediakirjan hinta on 22  euroa + alv 10 % + postituskulut.

Normaali tilaushinta on 28 euroa + alv 10 % + postituskulut.

Tilaukset: info@medialiitto.fi

MEDIAKIRJA 2017 -TOIMITUS:

Päätoimittaja Ville Blåfield
Ulkoasu Anne-Mari Ahonen, graafikko

Pauli Aalto-Setälä, Aller Media
Outi Airaksinen, vapaa toimittaja
Iina Alanko, Anna
Melissa Heikkilä, Ylioppilaslehti
Rebekka Härkönen,
Turun Sanomat
Vappu Kaarenoja,
Suomen Kuvalehti
Sirpa Kähkönen, kirjailija
Heikki Kärki, Sunnuntaisuomalainen
Reetta Räty, vapaa toimittaja
Paula Salovaara, vapaa toimittaja
Sami Sillanpää,
Helsingin Sanomat
Taina Tervonen, vapaa toimittaja
Niklas Thesslund, Image